Nämen kolla, här är jag igen.

Mycket har hänt i mitt liv sedan jag bloggade sist, jag har blivit bredare, äldre och klokare. Jag vet exempelvis att man ska gå över gatan när ljuset lyser grönt och inte rött numera, förr trodde jag att det var tvärtom. Vad den gula färgen gör för nytta har jag fortfarande ingen aning om, det kanske är något jag får reda på strax innan min 20års dag.

En annan sak som har hänt är att en av mina närmsta vänner flyttat till Lund. Ett helt annat land. En helt ny värld. Den här flytten har förändrat mig person, det som jag förut tog för givet är numera flera mil bort och det gör ont, väldigt ont. Josefin Cohens frånvaro har gjort min annars väldigt glada vardag miserabel. Jag gråter mig till sömns, jag skriker åt personalen på ICA och slår ned gamla tanter på bussen för att få ur min ilska. Lund suger. It does. Men jag har kommit fram till att det inte hjälper att vara sur eller ledsen, jag ska istället vara rosenrasande och förkrossad. Haha, skön jag är.

Nu har min text tappat sin mening, vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0